onsdag 4. mars 2009

Sukkersötts utfordring #30

Nå prøver jeg meg på min aller første utfordring. En gang må være den første!

Temaet for utfordringen denne gangen var eventyr.

Jeg har laget en "kortbok" som jeg har bundet sammen med bind it all maskinen. Stempelet vet jeg ikke hvor kommer i fra, men det er i alle fall fargelagt med promakers. Ellers er det charms, blomster, bånd, catseye i sølv, spellbindersformer,QK Rollerskates alfabet og bazillpapir som er brukt.

Jeg satser på at drømmeprinsen min blir fornøyd:-)


4 kommentarer:

  1. Herlig kortbok! Til å bli i godt humør av,- den frosken må være "Prince Charming" ;-) (- er ganske fersk selv, og man blir ikke bare hektet på kortlaging, men på utfordringer også... *ler* Veeeldig kjekt med noen "idè-kick" av og til)

    SvarSlett
  2. Drømmeprinsboka var råååstilig!!! Så gøy at du deltar, håper det gir mersmak!!!

    Klem Marianne:)

    SvarSlett
  3. Så flott kortbok! og en fin løsning på ukas eventyr utfordring.
    Morsomt froskemotiv du har brukt.
    Takk for at du deltar.
    klem Anne

    SvarSlett
  4. Dette var skikkelig fint, og morsomt!

    SvarSlett